torsdag 25. april 2024

Gratulerer jubilant

Hei alle sammen. Elin her i dag, med en konvolutt. Noen kort fortjener litt ekstra fine konvolutter, og denne gangen har jeg laget min egen med mønsterark. 


Jeg har et eget pregebrett som gjør at jeg kan lage konvolutter i hvilken som helst størrelse jeg ønsker. Jeg preget, brettet og limte sammen konvolutten, så pyntet jeg den. Jeg stemplet og embosset ordet jubilant først. Stempelet kommer fra M481.

Jeg brukte Die 293 - Gratulerer til å stanse ut fra glitter gullkartong (Glitterkartong lys gull 4842) og limte den over den embossede teksten. 


Jeg brukte klistremerkeark ST1013 og limte på fire striper som jeg syns passet. Disse klistremerkearkene er supre og har mange tekster! Til slutt pyntet jeg med litt løs bling i en farge som matchet. 

Produkter brukt: 
Die 293 - Gratulerer
M481
Glitterkartong lys gull 4842
ST1013
Løs bling fra gamle dager, da de kom i hjerteformede esker med hengslet lokk


Ingen kommentarer: