torsdag 14. september 2023

Juleglede

 Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg ender alltid opp med å lage pakkelapper i siste liten på lille julaften, noen ganger til og med på julaften. I år prøver jeg å være flink og har laget en god del allerede, og her er enda en, med den fine julestjernen i fokus. 

Jeg stanset ut hver die i settet fire ganger for en veldig stor og fyldig julestjerne. Jeg brukte et mønsterark, så det ble litt liv i den uten at jeg trengte å gjøre noe særlig selv, men jeg tok en malingspensel og la på litt farge på hvert av bladene. Jeg satte en knapp i midten og limte blomsten på en tag. 

Jeg ville ikke kun ha blomsten og tekst, så jeg limte også på noen snøfnugg og litt bling. Vips, så hadde jeg en enkel pakkelapp. 

Kreativ klem fra Elin

Produkter brukt: 
DIE 211
DIE 302
M-466
ST105
ST102
TR-104
ST208
KN567


Ingen kommentarer: