tirsdag 18. april 2023

Til verdens beste konfirmant

 Et røft kort til konfirmanten.


Bakgrunnen er laget med diverse Distress ink/oxide, og så har jeg stemplet med forskjellige stempler - både bakgrunnsstempler og motiv stempler.


Stanset ut tekst i kartong x 2, og limte også på en stickers tekst.


I bakgrunnen her kan et motiv stempel skimtes.


Her skimtes også et motiv stempel i bakgrunnen.
Motiver av jenta er stemplet og klippet ut. 


Ellers har jeg stemplet en liten tekst.
Jeg har brukt Distress crayons til å sværte rundt stjerner, motiv og tekst, samt rundt kantene.


Stjernene har jeg stanset ut med dies. To av de fikk en omgang med tekst stempel og embossingpulver før de ble stanset ut.


Innsiden har fått et litt annet uttrykk enn forsiden.


Liker å ha en liten tekst på skrivefeltet.


Her har jeg stemplet me et "definisjonsstempel" og en tekst.


Definisjonsstempel "mot"...

Produkter fra Kort & Godt:

Stempel  M-476 (utgått fra lager men du finner det kanskje i butikk)

Lag deg en fin dag.
Hilsen Randi Elisabeth


Ingen kommentarer: