lørdag 11. mars 2023

En takk til en god venn


Jeg syns det er moro med "cluster & collage"-stempling. Det er utgangspunktet for dette kortet.

Produkter brukt: 

Først stanset jeg ut ordet "Takk" i hvit kartong. 
Så plukket jeg fram det jeg hadde av grønnfarget blekk og stemplet i vei - også oppå det utstansede ordet. 
Jeg ville at fuglen og teksten "Glad i deg" skulle være i fokus, så de stemplet jeg i svart. 
Jeg brukte den fine "prikke-planta" til å fylle ut litt der det var litt plass. 
Så fjernet jeg det utstansede ordet. Jeg svampet litt på selve kortbasen - under der hvor teksten er. 
Baksiden av collage-arket ble dekket av limputer/teip (men du kan også stanse ut ordet i en bit mosegummi som er litt mindre enn selve panelet).  
Så monterte jeg kortet sammen. 

Jeg laget et kort til i samme slengen - og denne gangen ville jeg at hovedordet skulle «poppe» ut av kortet. Jeg stanset ut «takk» i hvit mosegummi og limte den andre teksten oppå. 








Ingen kommentarer: