tirsdag 6. september 2022

Blanding av nytt og gammelt.

Høsten er i ferd med å overta etter sommeren, og her har jeg blitt inspirert til å lage et kort med litt høstlig preg.

. På dette kortet har jeg brukt en blanding av gamle og nye stempler.


Bakgrunnen har jeg laget med Distress Oxide. 


Så har jeg stemplet forskjellige stempler med sort, "ghost stamping". 


Jeg har også splattet med hvit Posca


Teksten ble stanset ut fra en selvlaget bakgrunn. Jeg fargela med Distress Oxide og stemplet med sort for å få et mønster.



Inni har jeg stemplet med Distress Oxide i de samme fargene jeg brukte på bakgrunnen. 


Teksten stemplet jeg i brunt.


Jeg har også inket kantene med brunt.


Produkter fra Kort og Godt:




Takk for at du stikker innom bloggen vår.
Lag deg en fin dag.

Hilsen Randi Elisabeth














Ingen kommentarer: