tirsdag 14. desember 2021

En smakfull julehilsen

Det er kjempefint å både gi og ikke minst få en smakfull julehilsen i form av f.eks. et sjokoladekort.


Her har jeg brukt en 200 gr melkesjokolade. Mal til å lage kortet finner du enkelt ved å søke "tutorial sjokoladekort" på nett.


Rødt og gull sammen slår vel aldri feil. Her har jeg brukt glitterkartong til skyggen.


Tekst stemplet og embosset med gull.


Pyntet med en blonde og knyttet sløyfe, og vips så er det en gave.


Båndet har jeg limt på baksiden slik at det sitter fast.


Inni har jeg pyntet med en gullkant laget med sikksakk kantdies. Denne er det enkel å "forlenge" så lang du vil.

Inni kan du legge et kort med en liten hilsen.

Nam nam.

Produkter fra Kort&Godt:

Die Sirkler 146


Dette er mitt siste blogginnlegg før jul, så jeg vil gjerne få ønske alle sammen en fredfylt og fin julehøytid.

Hilsen Randi Elisabeth



 

Ingen kommentarer: