tirsdag 7. september 2021

Brettekort m/magebelte

 Jeg har laget et brettekort med magebeltet til konfirmant.


Tutorial på brettekort finner du her hos Screppa.


Jeg har brukt den utstansede hovedteksten som eneste pynt på megebeltet.


Kanten på "flappen" har jeg laget med en kant dies, både på kartongbasen og på mønsterarket.






Brett "nr. 1"


Brett "nr. 2"


Jeg har pyntet inni både med motiv stempler og tekst stempler.




Jeg har laget en "egen vri" på magebeltet ved at jeg laget et "panel" og stemplet "håndlaget" på og limte den over skjøten, da trengte jeg ikke en ekstra bit for å få magebeltet stort nok.


Produkter fra Kort&Godt:

Dies:

Stempler:
M-457
(tomt på lager men du finner den kanskje i butikk).


Lag deg en fin dag.

Hilsen Randi Elisabeth.





Ingen kommentarer: