lørdag 29. mai 2021

Blomsterhilsen, med trinn for trinn av blomst.

Hei hei 

Nå på sommeren er det jo hyggelig å ta med seg en liten blomst eller vinflaske når man drar på hagebesøk. Så denne gangen har jeg laget et lite sommerlig vimpelkort en kan henge på gaven. 


Slik har jeg laget blomsten:


Stanset ut 2 av hver størrelse. Bøyer blomstene annen hver gang opp og ned med mønsteret jeg vil bruke. 

Når jeg monterer hender det jeg river noen av de i to og monterer der jeg synes det mangler noe, se under:

Presser bladene oppover slik:
Så fyller jeg midten med blomster frø og perler:

Innsiden av kortet:




Produktliste :


Dies:

108127 Die-178 Vimpler

108277 Die-214 blomster


Stempel:


109977 Stempel M-456


Annet:

108514 blomster frø hvit

106961 2mm perler hvit 

104528 3D puter 

Maja design ark. 


Ønsker dere en fortsatt kreativ og fin helg. Susanne :) 





Ingen kommentarer: