torsdag 8. april 2021

Mitt første binderskort, til ei på 6 år


Binderskort er veldig i vinden for tiden og jeg måtte jo prøve meg på det, jeg
Kortet måler ca 6 (med bindersen) x 3 inch


Til basen har jeg brukt en rektangulær dies som jeg har forlenget ved å bare delvis kutte den første gang for så å delvis kutte den en gang til fra andre siden. Jeg har brukt Distress oxide Kitch Flamingo til å stemple tekstene med og til å sverte panelene. Jeg stanset ut bikubemønteret i et etikettark som er fjernbart og limte på før jeg svertet. Bindersen er farget ved hjelp av embossingpulver. Gratulererteksten har fått folie på seg. 
Motivet er fargelagt med Copic Markers og jeg har brukt følgende farger:
Rosa: RV63, 55, 66, 69 (jeg har latt en hvit stripe være igjen)
Kyllinger: Y11, 15, 17
Katt: C00, 1, 3, 5


Her finner du produktene jeg har brukt på dette kortet:
Die 276 Gratulerer
Stempel M-414


Da håper jeg dere har en strålende dag

Kristina 

 

Ingen kommentarer: