tirsdag 24. november 2020

En gave som varmer

 Jeg strikker en del igjennom året, og noe blir gitt bort som gaver.

 Da er det kjekt å ha en egen fin tag på gaven, om det er til jul eller ellers i året.


Jeg har stanset ut tagen med en dies fra stempel og die sett #7
Denne platen er tom på lager, men kanskje den finnes i "din" scrappebutikk.


På forsiden stemplet jeg et strikkemotiv og fargela, samt en liten tekst.


Jeg laget tagen dobbel, men det er ikke nødvendig vist du synes kantene på baksiden er ok.
Også her stemplet jeg en tekst. 
Du kan jo også skrive en liten personlig hilsen her, kanskje hva strikkemodellen heter, hvilket garn du har brukt etc.


Disse tagene er også finne å lage opp noen av og gi i gave til en person som strikker/hekler, og som igjen kan bruke de på sine gaver som blir gitt bort. Et smart lite julegave tips ;)


produkter fra Kort&Godt:

Stempel:

Stempler og dies:
sett #7

Tråd:




Ingen kommentarer: