torsdag 17. oktober 2019

Et restekort med mange bretter


I forrige innlegg her på bloggen viste jeg tre små, veldig enkle og kjappe restekort. Men hvis man faktisk skal får brukt opp noen rester, er det jo mye bedre å lage et kort med mange bretter og mange sider som skal pyntes! Det har jeg nå gjort. Disse arkene er jeg veldig glad i og har brukt dem en del tidligere, dermed hadde jeg jo også mange rester.
Kortet måler 4" x 6"


Alle stemplene på dette kortet er embosset.


Blomster-stempelene er kjapt og enkelt fargelagt for å gi dem litt mer dybde.


Og når man skal bruke rester, må man være litt kreativ for å få pusslespillet til å passe sammen. Da blir litt lag på lag nødvendig. Bak de halve sirkelarkene er det nemlig hull i mønsterarket ;-) 


Her er en oversikt over produktene jeg har brukt på dette kortet:
Die 192 sirkler med bølgekant (utsolgt)
Die 229 (utsolgt)

Da håper jeg dere ble inspirert til å få brukt opp noen rester. Det kommer garantert flere restekort fra meg etterhvert.



Ingen kommentarer: