lørdag 9. februar 2019

Konfkort til gutt

Heisann!

Her kommer et konfirmasjonskort i str. 15 x 15 cm. Jeg tror jammen jeg har funnet et nytt favorittstempel i denne mikrofonen. Jeg elsker det! Det er en nyhet og kommer snart i butikkene :)


I midten har jeg stanset ut hull med die. Jeg stemplet og embosset rett på den sorte kartongen som er selve kortet, la over litt glitterfiber og limte acetate  bak mønsterarket som dekker det utstansede hullet.


Litt vanskelig å ta bilde av motivet med det gjennomsiktige plastarket over.


Innsiden med sort skrivefelt med embossede stjerner og glitterfiber bak.

Produkter brukt fra Kort & Godt:

Nyhet som kommer snart Stempel M-412




Håper du har en fin helg!
 Selv er jeg og koser meg med likesinnede på scrappetreff i Mandal idag :)


Ingen kommentarer: