lørdag 29. september 2018

Julekuler og juleklem

Jeg synes det er veldig gøy å leke med distress som bakgrunn.
På den måten føler jeg stempelet blir hovedfokuset på kortet.

Slike kort lager jeg gjerne sammen med barna mine. Vi velger stempler og setter bittesmå blyanstreker sånn at vi vet ca. hvor vi vil ha blekket ift. hvor vi skal stemple.
Det er jo ikke alltid at blekket oppfører seg sånn som vi vil, men det er jo også litt av sjarmen med det ;)



Teksten er fra en av mine mange favorittplater. Elsker den litt tykke fonten med store bokstaver i kontrast mot den litt mindre med løkkeskrift.





Produktinformasjon:

Dies:
108146 Die 182 Rektangel med søm

Stempel:
108579 Stempel M-368
107983 Stempel M 288

Annet:
Små stjerner (item no:GL213)
Distress reink
Svart kartong og akvarellark

Ønsker dere en riktig kreativ og fin lørdag.
Susanne :)

Ingen kommentarer: