lørdag 21. januar 2017

Konfirmantkort med ny stempelplate



Da er det endelig helg igjen, og jeg tenker flere av dere har scrappe-prosjekter på gang. I dag vil jeg vise dere et konfirmantkort til gutt.

Turkis mønsterpapir og kraft kartong gir et røffere utseende på kortet, noe jeg synes er stilig til guttekort. Klippet opp silkebånd og brukt som tekst-striper. Og brukt stempelet av gutten som hovedmotiv. Hyssingen er med på å røffe opp kortet.





Jeg har gjennom uken mitt tatt i bruk flere av de nye stempelplatene fra Kort & Godt. Og i dag er det denne flotte platen med stempel til gutt konfirmant,







Produkter fra Kort & Godt:

Mønsterpapir

Stempel

Dies

Bånd

Div pynt

2 kommentarer:

Frk. Bogstad sa...

Fantastisk flott kort :) Og so kjekt med ny stempelplate, den "må" eg ha ;)

Jorunn`s scrapperier sa...

Så flott og røft kort. Og kjempe flott stempelplate