torsdag 31. mars 2016

Posekort i pastellfarger



Denne gangen har jeg laget et posekort, som jeg ønsker å dele med Dere. Jeg er veldig glad i posekort, så dette var gøy å lage. Kjempe-fint med brunt, sammen med de nye arkene i pastell.




Her har jeg tatt i bruk mange av de stilige dies`ene som er å få fra Kort og Godt. Med dies kan man skape masse egen pynt, og lag på lag, uten å trenge så mye pynt i tillegg. Ballongdiesen og retroblomsten er så kjekk å bruke på restepapir, da jeg fikk brukt opp masse smårester en ikke får brukt til noe annet. Sjekk ut alle de fine diesa jeg har brukt på posekortet:








Baksiden av posekortet av bygget opp i samme farger som forsiden, og med en hyggelig stemplet hilsen til bursdagsbarnet. Pyntet med stansede retroblomster med perle i sentrum, og hilsen stemplet på en utstanset vimpel.






Produkter fra Kort og Godt:

Mønsterpapir: 


Dies:
108002 Die 118-erRetroblomster

Stempel:

Blonder:

Div Pynt:

2 kommentarer:

Jorunn`s scrapperier sa...

Så nydelig og flott i disse lyse flotte fargene.
Og så mange fine dies du har brukt

EllenFossli sa...

Så herlig nydelig postkort i delikate farger :) ! Digger pastell mot brunt eller grått! Masse fine detaljer, mange mange fine dies i bruk! Rett og slett ett fantastisk fint kort <3