tirsdag 22. desember 2015

Vintage Pakkelapper




Vi trekker kalenderluke nr 22, og det er 2 dager igjen til jul! Skal si dagene i Desember har flydd av sted, og det er allerede min tur til å inspirere dere denne juleuken. Håper dere tar dere tid til en pust sånn i innspurten, for denne uken har jeg en liten overraskelse til en av dere.

Men idag vil jeg vise dere pakkelapper! Det er jo så gøy å lage egne pakkelapper, og gavene blir litt mer personlige og ikke minst lekre. Her har jeg brukt ferdige tags som jeg har pyntet med mønsterark,stempler og stæsj fra Kort & Godt.




Julestemplene til Kort & Godt er jo bare en fryd å ta i bruk. De er så vakre i utseende, og ikke minst utrolig flotte tekster. Jeg synes de er fine som pynt i seg selv, og er flotte å bruke som hovedmotiv. Så disse passet perfekt til pakkelappene mine.





Da er det 2 dager igjen til julaften, og jeg vil ønske dere en riktig God og fredfull Jul! Jeg er tilbake på selveste julaften, med en aldri så liten juleoveraskelse. Så ikke glem å ta turen innom Galleriet i løpet av romjulen.

GOD JUL 


Produkter fra Kort & Godt:


Mønsterark

Stempel

Pynt

2 kommentarer:

Jorunn`s scrapperier sa...

Så flotte pakkelapper. Her er det brukt masse flotte produkter.
Likte godt de fine tekst stemplene

Anne Gro sa...

Så hyggelig Jorunn :) Tusen takk!