tirsdag 20. oktober 2015

Lille julebjørnen

I dag er det min tur til å legge ut noe kjekt i galleriet vårt. Litt sent fordi jeg glemte å trykke på publiser før jeg drog hjemmefra, men bedre sent enn aldri? Julekortproduksjonen er i gang for leeenge siden og dette er et julekort jeg lagde i august faktisk. Her har jeg brukt en skjønn liten bamse fra en av stempelplatene og satt han sammen med en passende tekst. Snøfnuggene er dekt med maling og glitter så ser de litt ekstra snøkrystallaktige ut. 

Produkter fra Kort og Godt:
Et lite bilde av baksiden. Jeg glemte å ta bilde av baksiden første gangen så jeg måtte ta bilde i dårligere lys senere på dagen. Derfor ble det bare et lite bilde. Her har jeg brukt deler av et reinsdyr på en stempelplate og en tekst fra en annen stempelplate. I tillegg har jeg brukt et av de skjønne barkhjertene. De passer fint sammen med Espresso Truffle som er stempelfargen jeg har brukt :-) 

1 kommentar:

EllenFossli sa...

Herlig kort ❤️ Digger de snøstjernene