lørdag 1. august 2015

Gavekortesker

I dag er det min tur til å ha Kort og Godt-galleriet. Denne gangen har jeg laget to gavekortesker etter en tutorial jeg fant i Ett Trykk av Elin Venge. Den ene har jeg brukt kraftkartong som base og på den andre har jeg brukt et mønsterark som base. Esken til høyre er pyntet med Tim Holtz-metallklokkedeler. Stempelet "Bursdagsklem" er fra en stempelplate fra Kort og Godt. Stjernene er stanset ut med den nye stjernediesen fra Kort og Godt. Noen er stanset ut i et "korke"-ark. Alle produktene fra Kort og Godt er linket til i enden av innlegget. 
Produkter fra Kort og Godt: 
Bursdagsklem M-302 

1 kommentar:

Hobby Musician Keyboard sa...

Hej Henrikke, du laver fantastisk flotte projekter. Jeg vil gerne gøre dig min kreative side kendt. Vi har kørt en sommer speciel. Jeg ser frem til dit besøg. Venlig hilsen, Marina
http://www.hobby-crafts-and-paperdesign.eu/da/