lørdag 11. juli 2015

Herrekort og ny tannhjul-dies

Siste kortet mitt ut denne uken, har jeg laget til en herremann. Til Dere som ikke har fulgt meg tidligere denne uken, så har jeg latt dere sniktitte på ett par nye stempler og dies. Stempelplatene er snart på plass, mens diesene er allerede på vei ut i butikkene.





På dagens herrekort, har jeg tatt i bruk den nye diesen med tannhjul i hele 6 ulike størrelser. Jeg er kjempe-glad i å bruke tannhjul på herrekort. Det er så dekorativt, og ikke minst maskulint og stilig. Så denne diesen er super, men to ulike hjul i tre ulike størrelser. 




Tanhjulene på kortet mitt, har jeg stanset ut av en matemballasje i sølvfolie. En ekte scrapper ser muligheter i alt man omgir seg med, så denne emballasjen var perfekt til tannhjul. Her kan man jo også bruke sølvfolie. For å få litt dimensjon, kan man stanse ut i både kartong og sølvfolie, og limme disse to over hverandre.




Med dette var min uke over, og det gjenstår å ønske Dere en fortsatt alle tiders SOMMER!! Nå ser det endelig ut til at store deler av landet har fått en smak av sommer. Og skulle det komme en gråværsdag, har vi en super unskyldning for å dukke ned i scrappehulen.


Produkter fra Kort & Godt

Papir:

Dies:

Stempel:

Ingen kommentarer: