torsdag 26. oktober 2023

Rååååsa jul

Elin her i dag, og jeg har et relativt enkelt julekort å dele i dag - i rosa. Litt galskap, men de gærne har det godt! 



Jeg startet med å sverte rosa trær på hvit kartong, så brukte jeg en die for å lage juksesømkantene. Jeg brukte Die 178, men droppet vimpeldelen nederst på dieen og stanset ut den andre enden lengre istedenfor. 
Jeg stemplet og embosset en tekst fra M-428. På bildene er det litt liten kontrast på teksten til det lyserosa på de øverste trærne, men det syns bedre i virkeligheten. Vil du at det skal bli enda tydeligere er det ikke vanskelig å lage en mørkere bakgrunn så kontrasten blir større. 


Jeg stanset ut kjelken fra Die 321 fem ganger og limte dem sammen, så denne kjelken er solid. Under limte jeg fast et snøfnugg, jeg brukte også et snøfnugg på motsatt side av panelet. 
Produkter brukt: 
DIE 178
DIE 321
M-428
ST103
ST105

Håper du ble inspirert til å lage noen enkle julekort. 
Kreativ klem fra Elin



Ingen kommentarer: