lørdag 1. april 2023

GRATULERER og litt hipp hipp !

 

Hei! Graciela her, jeg fortsetter å leke med nyheter og gamle favoritter. 
Denne gangen har jeg laget et slimline kort til en super 18 åringen som har fått lappen. 


Har brukt svart glitter kartong, og liker godt at jeg ikke ender full av glitter etterpå :) 


Bruker sjelden mosegummi på denne måte, men syns at det passet veldig godt til dette kortet, og at den svarte teksten står i kontrast. Visste du at du kan også stemple på selve mosegummi? vel det må jeg si at jeg tror ikke jeg hadde gjort på før, men blir nok ikke den siste gang heller. 





Innsiden av kortet er en god blanding av tekster og fonter. Har brukt mosegummi som var kuttet på framsiden, gamle tekster også et fra nyhetene som kommer nå i april.


Et veldig enkelt kort, som passer til både gutter og jenter. 


Håper du ble inspirert til å bruke dine gamle og nye av våres produkter. 

Kreativ hilsen fra Graciela 


Produkter brukt fra Kort og godt:

M344 stempel  utgått, men finnes å kjøpe i noen butikker

M491 Stempel 4916  Nyhet, i butikker i april 2023 










Ingen kommentarer: