tirsdag 28. juni 2022

Du er en stjerne

 Slimline shakerkort.


Hvordan jeg har laget shakervinduet og stjernen har jeg vist med bilder lenger nede i innlegget.


Pyntet med litt bomullstråd og en charms.


Laget en matte til stjernen m/tekst med en dies fra et sett med stjerne dies.


Limte på med 3D puter.


Laget shaker vinduet med rektangulær dies.




For å få litt luft inni shaker lommen laget jeg samme hullet i matten bak fremsiden.


Limte clear over åpningen i framsiden (på baksiden), og limte så matten på baksiden av fronten.


La på bling før jeg limte på bakside.


Stanset ut tekst stjernen og limte på en bakgrunnsstjerne.


Pyntet inni med tekst.


Stanset ut en oval og stemplet tekst.


Tekstfeltet stanset jeg ut ved å forskyve diesen slik at den ble ønsket størrelse.


Kjører diesen igjennom ca halvveis.


Legger diesen på igjen til ønsket lengde og passer på at den stiplede linjen stemmer overens, og kjører gjennom til det blir en hel rektangel.



Produkter fra Kort & Godt:






Håper du finner inspirasjon her i bloggen vår.

Hilsen Randi Elisabeth




Ingen kommentarer: