tirsdag 19. april 2022

Kjære konfirmant

 Konfirmasjonssesongen er snart i full gang, og her har jeg laget et kort i polaroid format med lomme til pengegave/gavekort.


Bakgrunnen har jeg fargelagt "random" med vannmaling/akvarellmaling. Har sydd med maskin rundt bakgrunnen.


Jeg stemplet litt rundt forbi med bakgrunnstempler, Stempelpute grå.
Stanset ut en liten vimpel og limte på en halvperle. Blonden er sydd på.


Stemplet tekst med sort stempelpute.


Skoene stemplet jeg med grå stempelpute, klippet ut og limte på med 3D puter.


Stemplet tekst med sort, og klippet til som en tekststripe.


Inni har jeg laget "pengelomme" med å snu en vimpel "opp/ned".


Stemplet en tekst på skrivefeltet.


Pengelommen er limt på med 3D puter.


Stemplet tekst på pengelommen og "bak" pengene.

Produkter fra Kort & Godt:



Takk for at du stikker innom bloggen vår. 
Håper du finner inspirasjon.

Hilsen Randi Elisabeth




Ingen kommentarer: