lørdag 12. mars 2022

Varme tanker




Det er krevende tider i Europa nå, og det har nok preget kortbidraget mitt litt. Et kort som er tenkt som et kondolansekort, men som også bærer med seg litt håp. Og varme tanker kan vi gjerne sende ut i bøtter og spann nå <3 


Kortet er laget slik bildene under her viser: 



1. Bakgrunnen er laget med ulike former for blekkspray på akvarell på akvarellpapir. 
2. Jeg fant noen biter med stemplede silkepapir i restebunken min.
3. De kan gi bakgrunnen litt fokus og dybde.


4. Silkepapiret er limt på med decoupagelim. 
5. Jeg brukte fingeren som pensel og la på litt maling for å gjøre fargene litt tydeligere. 
6. Jeg stemplet teksten på en rest av bakgrunnspapiret, med embossingblekk og strødde på gullembossing.


7. Stemplene er fra den nye kondolanseplata.
8. Så stiftet jeg på tekst-strimlene.
9. Og pyntet med en utstanset gren. Deretter ble alt montert på et panel av speilkartong i gull


Produkter brukt: 
- stempler fra den nye kondolanseplata M480
- en utstanset gren DIE231 Gren
speilkartong i gull GP212


Varme tanker til både deg og de som ellers måtte trenge det <3

Åshild

Ingen kommentarer: