tirsdag 18. januar 2022

Nytt DT medlem hos oss :-)

Hei, hei :-)


Da er det på tide å presentere vårt andre nye DT medlem, jeg tror de fleste av dere som har laget kort en stund kjenner denne damen. Hun var også med i Ett trykk sitt designteam i mange år, og vi er så takknemlige for at hun vil være med oss. Et varmt velkommen til Camilla Halseth, vi gleder oss til å se hva du skaper :-)


Hun kommer med sitt første innlegg senere i dag, og her er en liten presentasjon fra Camilla:




Hei!
Nå blir det gøy å scrappe litt mer igjen! Som småbarnsmamma har jeg måttet innse mine begrensninger, og der det før var tid til endeløse kvelder på scrapperommet og treff og DT-bidrag både hit og dit, så har det de siste årene vært mindre kreativ aktivitet. Men jeg har jo ikke sluttet, og da jeg fikk spørsmål om å bli med i designteamet til Kort & Godt var det ikke vanskelig å si ja. Så nå gleder jeg meg til å klippe og lime litt igjen.
Sånn stilmessig har jeg vel vært litt overalt, og jeg scrapper både kort, andre prosjekter og foto. Jeg liker både den enkle, rene stilen med mye white space, og mer lag på lag med masse pynt som gir volum.
Så da får jeg se og børste støv av bloggen min http://cam-camsscrappehjorne.blogspot.com, og kommer sikkert til å dele på Instagram (chalseth) og Facebook også.



Kreativ hilsen fra Camilla




1 kommentar:

Vibeke sa...

Camilla lager de lekreste kreasjoner!