torsdag 17. september 2020

Juleklem til deg fra meg


I helgen var jeg på Papirfesten og satte ny produksjonsrekort med hele 11 kort. Noen av dere tenker sikkert at det er da ikke noe å skryte av, men for meg er det mange. Jeg er ikke den mest produktive på treff, og når man skal reise på treff med fly må man jo være beinhard i planlegginga, og denne gangen tror jeg at jeg hadde gjort noe riktig i forarbeidene, for jeg har aldri klart å lage så mange kort i løpet av en helg før. 


Det første kortet jeg skal vise dere er et helt enkelt slimline-kort som måler 8x4 inch, der jeg har embosset snøkrystaller med hvitt embossingpulver på bakgrunnen og svertet med Distress Oxide. Jeg brukte Black Soot, Chipped Sapphire, Victorian Velvet og Spun Sugar til bakgrunnen. Alle stemplene er nyheter som kom ut nå nylig.



Her er stemplene jeg har brukt på dette kortet:

Da ønsker jeg dere en fantastisk torsdag
Kristina 

Ingen kommentarer: