tirsdag 9. juni 2020

Konfirmasjonskort med pengelomme

Det blir mange konfirmasjoner til høsten, ikke bare de som opprinnelig skulle være da men også alle de som i vår måtte utsettes pga. Covid 19. Da er det greit å ha endel konfirmasjonskort på lager.


Jeg har laget et kort med lomme til penger/gavekort.


Jeg har laget bakgrunnen med vannfarger og stemplet motiv og tekst.


Brukte en dies til frontpanelet for å få en fin kant rundt.


Surret bånd rundt frontpanelet, hang en charms i, og limte på frontpanelet med 3D puter.


Munnen er fra et av de nye settene med stempler og dies.



Jeg har laget en pengelomme med hjelp av hexagon dies. Se hvordan jeg lager den HER.
Stemplet en tekst på lommen før jeg limte den på, og pyntet med en knapp.


Skrivefeltet har jeg pyntet med å stemple et motiv og en tekst.


Produkter fra Kort&Godt
Stempel:

Dies:

Stempler og Die sett:

Tråd:

Knapp:

Håper dette gir deg inspirasjon til årets konfirmasjonskort.

Lag deg en fin dag.

Hilsen Randi Elisabeth

Ingen kommentarer: