torsdag 14. mai 2020

Gratulerer med en hortensia


I dag har jeg lyst å vise fram et kort som jeg har laget med et av de nye die- og stempelsettene fra som nå endelig er ute i butikkene. Etter en lang Coronaforsinkelse er endelig alle nyhetene kommet.
Kortet er 6x6 inch.


Jeg har tidligere brukt hortensiastemplet der jeg bare har fargelagt stemplet, men ikke brukt de medfølgende diesene. Nå har jeg brukt diesene til å lage dimensjon på blomsten. Jeg har laget blomster og noen ekstra blader som er limt oppå blomsterstemplet slik at det blir 3D. Den midterste blomsten satte jeg oppå 3D-puter mens de andre er limt rundt. 
Blomsten er fargelagt med Copic Markers.


Gratulerer-teksten er stanset ut i sort mosegummi og i mønsterpapir. Klem-teksten er stanset ut i sort mosegummi.


Her finner dere produktene på dette kortet:

Da ønsker jeg dere en stålende torsdag

Kristina

Ingen kommentarer: