lørdag 25. april 2020

Livet

Hei hei 
I dag har jeg gjort noe jeg sjeldent gjør, jeg har liftet et kort. 
Jeg har en mappe på mobilen jeg har skjermbilder av kort jeg ser på nett som jeg synes er fine. 
Det kan være formen på kortet, en spesiell måte og sette sammen ting eller teknikker jeg ikke har prøvd osv. 
Nedenfor ser du kortet jeg har liftet fra Pia Larsen 
(Tusen takk for at du vannmerker bildene dine så jeg får kreditert deg Pia <3 ). 

Jeg startet med å kutte ut helt like paneler som kortet jeg lifter, men etter å ha satt det sammen ble jeg ikke helt komfortabel med å sette sommerfuglene mine i rekke og rad oppover. Derfor bestemte jeg meg for å kutte nye paneler og heller på skrå. Slik ble kortet mitt:


Kortet til Pia:
Instagram: pia_k_larsen





Produktliste:

Dies:

Stempel:

Annet:


Ønsker dere en fin og kreativ helg. 
Susanne 

Ingen kommentarer: