tirsdag 12. november 2019

En stjerne skinner i natt

I dag vil jeg vise dere et ganske enkelt julekort med de fine "julenatt" stemplene.


 Mønsterarket i seg selv er nesten som en himmel full av stjerner.


De tre vise menn har jeg stemplet og embosset med sølv.


Brukte stjerne dies og laget hull i framsiden, så limte jeg glitterkartong på baksiden.


Inni har jeg stemplet juleevangeliet og pyntet med noen vimpler. 




 Jeg har tatt igjen sølvfargen inni kortet med vimpel av glitterkartong...


...og stemplet "julestjernen" og embosset den med sølv.



Produkter fra Kort & Godt

Mønsterpapir:

Glitterkartong:

Dies:

Stempel:


Her har vi fått litt snø som sper på med julestemning mens jeg koser meg med å lage julekort.
Håper du også koser deg med juleforberedelser (selv om det ennå bare er november), og at du finner inspirasjon her i bloggen.
Lag den en fin dag :)

Hilsen Randi Elisabeth

Ingen kommentarer: