tirsdag 3. september 2019

Nyheter og årets første julekort.

Nå er nyheten fra Kort&Godt på vei ut i butikkene, og dere kan bare glede dere.
Flotte stempler og dies med tema jul.
Så nå er jeg i gang med julekortene.



På dette kortet har jeg brukt stempelplaten med den herlige pepperkakemannen.


Jeg har stemplet og embosset med hvit embossing på brun kartong, og så klippet ut figuren.
Har brukt diverse dies for å lage de ulike panelene.


Stemplet med et av tekststemplene på en vimpel.
Jeg har brukt 3D puter for å skape effekt.


Pepperkakemannen har jeg også brukt inni kortet, sammen med et tekst stempel fra den samme platen.

Produkter fra Kort&Godt:

Mønsterpapir:
Julestemning #2
Julestemning #4
Julestemning #5

Disse mønsterpapirene er utsolgt fra K&G lageret men du kan finne de i butikk.

Stempel:

Dies:

Håper du finner inspirasjon til dine julekort.

Lag deg en fin dag.

Randi Elisabeth

Ingen kommentarer: