tirsdag 9. juli 2019

God ferie


Det er ferietid, og nok ikke fritt for at det blir delt ut litt feriepenger rundt forbi, fra besteforeldre og andre "velgjĂžrere" 😊 
SĂ„ her har jeg laget et lite feriekort med en lomme inni med plass for en pengegave eller et lite tekstkort.

Kortet er i str. 12x15cm
PĂ„ alle sidene har jeg tegnet med tynn tusj rundt mĂžnsterarket for Ă„ lage en ramme.


Jeg har brukt de herlige mÞnsterarkene i serien "vÄrstemning", synes de er ganske sÄ sommerlige ogsÄ jeg.


Jeg har stemplet direkte pÄ mÞnsterarket.


Brukt en remse med korkbÄnd og stemplet tekst pÄ.


Inni har jeg pyntet med mĂžnsterpapir.


Stemplet tekst pÄ hjerte laget med dies, og limt dette pÄ 3D puter for Ä fÄ litt dybde.


Brukt en bĂžlgekant dies til Ă„ lage lommen med.


Stemplet tekst rett pÄ mÞnsterarket, og solen har jeg laget av en knapp og biter med bomullstrÄd.

Produkter fra Kort&Godt

MĂžnsterpapir:

Stempler:

Dies:




Lag deg en fin dag, og fortsatt god sommer 😊

Randi Elisabeth

Ingen kommentarer: