lørdag 23. februar 2019

Invitasjon og bordkort til konfirmasjon


Hei!

Da var det min dag igjen her i bloggen :)
Her i distriktet er konfirmasjonene på våren og jeg vet at mange trenger inspirasjon. 


Invitasjonen er ca 15 x 15 cm.

Jeg er veldig glad i stjerner så Kort & Godt sin stjernedies passer meg aldeles ypperlig :)


Det er egentlig en swirl på J'en.Jeg klippet den bare litt.



Bordkortet ble stanset ut i ett. Jeg brettet kartong og lot det være litt igjen helt øverst. For å være sikker på at stjernene ikke faller fra hverandre så limte jeg litt i toppen.


Innsiden med stemplet invitasjonstekst. Dette er en nyhet som snart kommer.


Veldig enkel bakside. Bare fordi jeg liker å ha "noe" på baksiden :)



Produkter jeg har brukt fra Kort & Godt:




Stempel M-420 - Nyhet kommer





Ha en strålende lørdag!





Ingen kommentarer: