lørdag 5. januar 2019

NYHET! Blomster stempel-die, steg for steg.

Hei hei.

I dag vil jeg vise dere en av de nye stempel-die blomsterplatene som Kort & Godt kommer med snart. Jeg er helt forelsket. Se så nydelige da :)

Legger ved en liten trinn for trinn for de av oss som ikke har distress-ink og farge blomstene med






Tutorial:

Først skribler jeg med litt forskjellige lillafarger oppå hverandre for å få litt fargespill.


Stanser de ut:


Bruker en vannpensel og drar faregene utover. Kan også bruke en spruteflaske og en pensel eller lignenede.


Legger de utstansede blomstene i stempelpressen min og stempler de.


Fargelegger også de hvite frøene som skal i midten. Bretter ca. annenhver av bladene oppover og nedover så det skaper litt liv i blomsten.


Bruker bare fingrene og presser tuppene enten oppover eller nedover.


Bruker en nål og lager hull i midten for å kunne dra frøene gjennom. skrer bladene så jeg ser at jeg har nok lag før jeg begynner å lime.


Nå tar jeg litt lim mellom hvert av lagene jeg drar på så bladene blir sittende slik jeg ordner de.




Produkter:

Ark:

Stempler:
Klem og blomster NYHET!

Dies:
Blomster NYHET!

Annet:


 Jeg ser så mange muligheter med disse diesene og gleder meg masse til å bruke de fremover.
Ha en riktig god lørdag :)

Susanne :)




Ingen kommentarer: