onsdag 10. oktober 2018

Nytt DT medlem hos oss :-)

Hei, hei :-)


Vi har fått et nytt medlem til det flotte designteamet vårt, og vi er veldig glade for å ha med Eva Renate Fandrem på laget :-) Hun stiller opp på kort varsel og første innlegg fra henne kommer i morgen. Her er en liten presentasjon.





Hei

Jeg heter Eva Renate Fandrem, opprinnelig Tønsbergjente som så vidt rakk å få med meg slutten av 1960-årene. Bor med samboer, 3 barn og hund på Rennesøy utenfor Stavanger.

Jeg kan ikke huske første gangen jeg lekte meg med papir, lim og saks; jeg har «alltid» holdt på med et eller annet papirrelatert hobby. Men; jeg gikk på mine første kurs hos Scrappejungelen her i Stavanger i 2009. Da var det gjort! Jeg er i utgangspunktet kortlager, men lager også esker, gaveartikler, LO’er osv. Mixed media prøver jeg meg også på; det er så mange flinke folk der ute som inspirerer til å prøve nye ting. Utfordringen er vel at jeg ikke er særlig glad i «klin og klæsj» på fingrene... Men det kommer seg!

Inspirasjon finner jeg overalt; hva andre viser frem på nettet, hva folk lager på treff (eeeeelsker treff), farger, former, naturen osv. Jeg lar meg også inspirere av hva produsentene i denne hobbyen kommer med av produkter, og der har jo Kort og Godt vært en klar favoritt hos meg lenge! Jeg trives oftest med det enkle rene, men kan også innimellom skeie skikkelig ut med drøssevis av blomster, pynt og knalske fargekombo’er.

Håper jeg kan inspirere med det jeg lager; jeg ble utrolig glad og overrasket over å bli spurt om å bli en del av designteamet til Kort og Godt!

Eva




Ingen kommentarer: