torsdag 23. august 2018

En artig gaveboks


Jeg ender ofte opp med å kjøpe gavekort eller gi pengegaver og da er det jo veldig kjekt å ha noe annet en konvolutt å putte det oppi. Denne eksen måtte jeg bare prøve meg på. 
Den er ca. 3" x 3"x 2 3/4"


På lokket har jeg embosset teksten (med et ganske dårlig embossingpulver, men det var det jeg hadde i rosa :-o )


Slik ser boksen ut når lokket tas av.


Når lokket brettes til side kan man se at det ligger et lite kort oppi boksen. 
Kortet måler 2 3/4" x 2 3/4"


Kortet er veldig enkelt pyntet med en embosset tekst (igjen med det dårlige embossingpulveret) og noen få blomster.


Hver av innsidene av kortet har fått en liten artig tekst.


Her er produktene jeg har brukt på denne esken:

Da ønsker jeg dere alle en finfin torsdag
(snart helg!!!)

Ingen kommentarer: