tirsdag 10. juli 2018

Bursdags Tag til den kuuleste gutten



Vi er i gang med en fantastisk Sommerferie her på Østlandet. Personlig prøver jeg å tilbringe all mulig fritid ute i det fine været, når vi utrolig nok har det her. Men denne uken er det min tur til å inspirere Dere, og har dermed prøvd å sette sammen noen bidrag som kanskje kan være litt kjappe å produsere.



Først ut har jeg laget et TAG til en fødselsdag. Størrelsen er 10x21cm, så størrelsen krever hverken mye papir eller pynt. Her har jeg brukt restepapirer, og lagt de lag på lag. Alle stemplene som er brukt er fra den samme stempelplaten. Legg merke til den super-kule knappen med norsk tekst. Selv om den er tiltenkt tekstiler, elsker jeg å bruke den på kort.





Produkter fra Kort & Godt:

Mønsterpapir


                                                                           Stempel

Dies

Div pynt







Ingen kommentarer: