lørdag 23. september 2017

Shabby julekort




Mitt siste prosjekt i blogguken min, er årets første julekort. Når nye julestempler dukker opp, kommer man plutselig litt i julemodus og har lyst til å starte med julekort. Har laget et lag på lag shabby julekort denne gangen.





Her har jeg brukt ny dies med grener, hvor man har hele tre ulike dies. Supre grener som passer både julekort, og ellers i året. Flere nyheter jeg har brukt er stempelpate med julestempel, hvor man i tillegg får med en dies som passer til stempelet med snøkrystallen.






Får å få det shabby utseende på kortet, har jeg sprøyet alle kantene med vann. Da er det lettere å dytte/krølle kantene. La det lufttørke litt, og du har fått en shabby stil på arkene.





Produkter fra Kort & Godt:

Papir 

Stempel

Dies

Div pynt

Ingen kommentarer: