søndag 2. april 2017

Nytt Design Team medlem, velkommen til Anne Jorunn Børresen!

Enda ett nytt medlem på vårt Design Team, denne uken er det Anne Jorunn Børresen. Hun har også skrevet en fin presentasjon av seg selv:
 
 
 Hei!
 
Jeg er Anne Jorunn, født i-77, mor til Robin på 19 og Rebecka på snart 18 og samboer med min kjære Stian.
 
Vi bor i Klepp på Jæren sammen med hunden Ludvig, katten Alfred og 5 høner som bor i hagen :)
Denne herlige hobbyen vår startet jeg med i 2006 og jeg var hekta fra første LO. Jeg er veldig takknemlig for alle de fantastiske vennskapene scrappingen har ført med seg. De fleste av disse tror jeg ikke hadde eksistert uten den felles hobbyen som førte oss sammen.
Hos meg startet det med scrapbooking, så ble det mest kortlaging og nå er det kort og Project Life jeg driver mest med. 
Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal definere stilen min. Det er nok en slags clean & simple, men så hender det at jeg slår meg løs og tester ut andre stiler også. Jeg er ikke så redd for å få maling på hendene hehe :)
Jeg er veldig beæret over at Kort & Godt ønsket å ha meg med på teamet sitt og så håper jeg at noen kan bli inspirert av det jeg lager :-)
Hilsen Anne Jorunn.


 



Ingen kommentarer: