tirsdag 7. juni 2016

Kjære Brudepar


Da var det min uke igjen her i Kort & Godt bloggen :)
Og denne uka skal jeg fylle med forskjellige bryllupskort ♥


Først ute er ett kort uten noe særlig pynt,
annet enn flotte dies :)


Selve brettingen av kortet gjør så mye ut av seg,
så jeg har valgt å holde det veldig enkelt :)


Kortet er laget etter tutorial fra Marianne Skjelstad :)







Håper jeg kunne gi deg litt inspirasjon :)
Ha en flott dag,
klem fra Maya ♥


Kort & Godt produkter;

Papirer;

Stempler;

Dies;



3 kommentarer:

marima sa...

Nydelig! ☺ og så flott et slikt kort gjør seg på et gavebord ��

marima sa...

Nydelig! ☺ og så flott et slikt kort gjør seg på et gavebord ��

Maya sa...

Tusen takk, Marit :)
Ikke sant! Det tenker jeg også, brettingen er så utrolig flott i seg selv, så trenger ikke mye annet enn nydelige papirer og flotte dies :)
Klem, Maya