lørdag 19. desember 2015

Til deg - Fra meg

Det går ALLTID med flere Til & Fra lapper enn hva jeg tror her i huset når jeg pakker julegaver :) Og da er det veldig kjekt å kunne lage dem kjapt selv :)

Her har jeg brukt sort bazzill og hvit embossing. 




Etter embossingen, stemplet jeg med hvit stempelpute litt forskjøvet fra den embossede teksten for å få skyggeeffekten.




Til - Fra stemplet, embosset og skygget på baksiden




Produkter fra Kort & Godt

108033 Die139 - Tags

                                                         107982 Stempel M-287

                                                                    106641 Tråd grå bomull 50g









Da gjenstår det for meg å takke dere alle for følget i 2015, alle søte kommentarer og tomler opp på Kort & Godt sin Facebookside ♥

Må dere alle få en varm, god og koselig julefeiring.

Riktig GOD JUL til dere alle fra meg







Ingen kommentarer: