mandag 2. mars 2015

Enda ett nytt DT medlem.

Vi er veldig glade for å presentere nr.2 av i alt 3 nye og dyktige damer til design teamet vårt :-)


*****





Mitt navn er Anne Gro. Jeg er en 75-modell, født og oppvokst på Notodden i Telemark. Er samboer med min kjæreste gjennom 20 år, og vår lille prinsesse på 6 måneder. Til daglig er jeg Dekoratør hos Cubus.

Startet så smått å lage kort i 2010, og siden har det bare utviklet seg. Men det har hele tiden vært vintage-stilen jeg føler meg mest hjemme med. Liker det gamle, slitte, rufsete, nostalgiske og romantiske. Det er mye å leke seg med i denne stilen. Det største kjennetegnet ved mine kort er lag på lag, vintagebilder, blonder og blomster. Jeg er glad i pynt og detaljer, og er absolutt ingen hurtigscrapper. Er hovedsakelig en kortlager, men siden jeg har fått en liten datter, har jeg så smått begynt på LO'er også.

Finner stor inspirasjon i å surfe rundt i bloggverden. Det finnes så mange dyktige scrappere der ute. Og jeg finner like stor inspirasjon blant de med en helt annen stil enn min.

Gleder meg nå til å ta fatt på arbeidet i Designteamet for Kort og Godt. 

Ingen kommentarer: