fredag 9. august 2013

Velkommen til Ellen Kristiansen


Ferien er over, men det er fortsatt sommer - heldigvis. Her på sørvestlandet har vi hatt den beste sommeren på lange, lange tider. Og det har vært lett å venne seg til varme sommerdager og lune kvelder. For egen del har det resultert i lite hobbyrelatert produksjon, men jeg kjenner nå at det er godt å være i gang igjen.

Her på bloggen vil vi fortsette å legge ut bidrag fra vårt Design Team og først ut er vårt nye DT-medlem - fantastisk dyktige Ellen Kristiansen. 


Ellen skaper de lekreste kreasjoner og kort. Sart, vakkert og delikat
i samstemte farger, men også røft, tøft og maskulint. Gled dere til fortsettelsen!

Her er hva Ellen sier om seg selv:
Jeg heter Ellen Kristiansen, er 56 år, fra Sandefjord/Norge. 
Først vil jeg si tusen takk til dere i Kort & Godt for at jeg fikk denne drømmemuligheten, og jeg gleder meg masse til å begynne å lage prosjekter med alt det vakre som finnes, fra charms til stempel og papirer.

Jeg har alltid hatt en kreativ hobby, men jeg ble "avhengig" av denne stempel og papir-hobbyen fom. julen 2009, da jeg ønsket å lage mine egne julekort. Siden har hobbyrommet blitt større, og lommeboka mindre, og for tiden så ser den ut som en liten filial;) Har vært med i ulike design team, og GD oppdrag, som har gitt meg mye inspirasjon, og glede:)

Jeg elsker vintage- og shabby stilen, samtidig som jeg liker å prøve meg på andre ting innimellom, som steampunk og herrekort ;) Så bytter jeg litt på, og nyter å lære mer om å fargelegge med mine elskede Copics.
Det jeg liker å lage mest er forskjellige typer kort, tags og noen ganger "altered projects", og jeg bruker enhver fritid til å kose meg på hobbyrommet.

Jeg må være en av de heldigste og lykkeligste jentene i scrappeverden om dagen, og ser frem til å være med dette dyktige DT videre :)

I bloggen kaller jeg meg "Scrappellen"og her er link til min blog: 

http://scrappellen.blogspot.com/

Og her er litt inspirasjon fra Ellen








Kort & Godt produkter som er brukt:

Ingen kommentarer: