lørdag 10. august 2019

Kort til gutt

Heisann og fine lørdagen til deg!


Jeg har laget bursdagskort til en teenish gutt. Jeg liker veldig godt konfirmasjonsplata som motivet er fra. Det kan jo like så godt brukes til bursdag. Man velger bare andre tekster :)





Oppsettet mitt er ganske clean & simple, men med endel forskjellige teksturer så er det likevel ikke så cleant likevel. 
Jeg skvettet på med vannmaling på papiret og lot det tørke før jeg stemplet motivet med trefarget stempelpute (Hero Arts ombré). Tok klart embossingpulver oppå der igjen. De sølvfargede prikkene i to hjørner er stemplet (M-148) og så brukte jeg sølv embossingpulver. På motivet har jeg også limt små klare paljetter og "innmaten" til paljettene. De bittebittesmå prikkene som ligger i boksene som rester. De skal nok ikke være der og jeg vet ikke om de er i andre enn Kort & Godt sine paljettbokser, men jeg eeelsker dem!
Har prøvd å gjøre dette siste bildet ekstra skarpt i håp om at dere ser paljettinnmaten :)


Produkter jeg har brukt fra Kort & Godt:

107562 Papir Konfirmant mint 2264


Klem, Anne Jorunn





Ingen kommentarer: